Rabu, 23 Disember 2009

LIfE wasnt tht EaSy hunney!!

gua da lame x tulis kt blog ne..bkn hape,idea yg nk d kua kan xde bile duk depan pc ne...ehmemm, arini gua mmg fedup nk mampos..

1 ; gua nk dpt knn bas 604 nk msk uitm bapak lambat nk mampos..sejam tgu kt depan
pusat komeSIAL tuh..gua hangin,so gua pon

2: jalan kaki ke pusat keSEHATan.tgu bas kt c2 plak..bru je gua meletakkan punkuk gua atas kusi besi, bas 604 lalu ngn bangge nye..fuuhh,driver bas ne mmg kasi gua hangit la..SIAL btl...
3: bas 603 sampai dpn gua 15 minit pas tuh..gua cube menenangkan dri gua dgn mengatakan gua adalah PELAJAR PLG RAJEN!!...

4: dgn ati yg membengkak gua g kedai 1 stop koner sb nk ble kedit..cik adek jaga kedai ckp: sori kak, kredit dah abes..adus, npe malang sgt arini? Sial sey..

5: ak msg sorg member aku ne.bkn nye nk reply.aku kadang2 bengang ngn dia ne.boleh x tme ak nk mintak sikit idea, blh x angkat phne tu.jgn la duk melayan dunia ko tu sgt.ak faham mmg syok klo ade duania yg ke-2 ne,but some time..

6: kadang2 aku bengang ngn diri aku sendiri..aku ssh nk cakap TIDAK kat kwn2 ak.aku bkn nye nk ungkit, tapi cm tu lah..A FRIEND IN NEED IS A FRIEND INDEED (ntah betul x pepatah omputeh ak ne). tapi maksud ye lebey kureng cm tu la..

7: aku mmg da FED-UP ngn arini ne..so aku wat keputusan xnk wat lab sbb ak xtau cnne nk wat calibration curve tk UV tuh..heummm!!!!

2 ulasan:

  1. 2la smbong..senior pkr UV ad nie.xckp..he3

    BalasPadam

  2. DEWADOMINOQQ adalah situs online terbesar dan terpercaya di Indonesia.
    Ayo Segera Bergabung Disini!
    * Bonus Turnover 0.5%
    * Bonus Referral 20%
    * Dan masih banyak lagi bonus yang menanti

    Hanya dengan minimal deposit dan withdraw Rp. 15.000,-
    Bos ku sudah bermain didalam nya 1ID dengan 8 Permainan

    Disini kami menyediakan
    * POKER
    * DOMINOQQ
    * ADUQ
    * BANDAR POKER
    * BANDARQ
    * CAPSA SUSUN
    * SAKONG
    * BANDAR 66

    Kami juga didukung oleh 6 bank besar di Indonesia:

    BCA, BNI, BRI, MANDIRI, DANAMON dan CIMB Niaga

    BBM : 2B5E9CDB
    What App: +85593827759
    https://goo.gl/5FhgDE

    BalasPadam